Public relations

  • kreowanie wizerunku twórców książek, instytucji (wydawnictw i stowarzyszeń)

  • opracowywanie i powadzenie kampanii promocyjnych jednej książki

  • prowadzenie kampanii informacyjnych, społecznych, edukacyjnych

  • doradztwo w dziedzinie nawiązywania relacji i komunikacji

Opieka literacka

  • ocena jakości i potencjału książki

  • rekomendacje w wydawnictwie

  • negocjowanie umów i kontraktów w imieniu autora

  • organizacja spotkań autorskich i tras promocyjnych

  • sekretarzowanie

Public relations wydarzeń książkowych

  • opracowywanie koncepcji i prowadzenie kampanii promocyjnych wydarzeń książkowych

  • organizacja spotkań autorskich, promocji książki, prezentacji, interakcji międzyludzkich, festiwali

  • kreowanie wizerunku twórców książek oraz organizowanie spotkań z czytelnikami

  • przygotowywanie i dystrybucja materiałów promocyjnych w prasie i Internecie

  • socjologiczne badania sondażowe i monitorowanie efektów prowadzonych działań

  • pozyskiwanie partnerów i sponsorów

  • sprzedaż książek

Organizacja wydarzeń książkowych

  • opracowanie koncepcji (spotkania, inventy, premiery, warsztaty, akcje plenerowe, interakcje
    międzyludzkie, pokazy, wspólne czytania, festiwale )

  • pozyskanie partnerów i podwykonawców

  • zapewnienie zaplecza technicznego

  • dokumentacja fotograficzna i filmowa

  • sprzedaż książek

  • promocja

Reklama

– opracowywanie strategii reklamowej ściśle zintegrowanej z działaniami public relations

– koordynacja współpracy twórców zaangażowanych w powstanie kampanii reklamowych, z
mediami i właścicielami nośników reklam (lokalnymi, regionalnymi i ogólnopolskimi)

– zapewnienie zaplecza technicznego dla realizacji kampanii

– realizacja kampanii reklamowych

Kampanie w internecie

  • realizacja kampanii promocyjnych w Internecie

  • działania w mediach społecznościowych; facebook, instagram, twitter

  • prowadzenie blogów i grup dyskusyjnych

  • kontakty z blogerami i influencerami oraz inicjatorami oddolnych działań czytelniczych

  • organizacja i prowadzenie konkursów

  • bieżąca informacja na stronie internetowej agencji

Content marketing

  • pisanie tekstów; not i recenzji książkowych, relacji z wydarzeń literackich

  • blogi, twitter, instagram

  • materiały audio

  • sesje fotograficzne

  • sprzedaż książek

  • promocja

Kontakty z mediami

  • przygotowywanie merytoryczne i graficzne materiałów informacyjnych i promocyjnych oraz ich
    dystrybucja

  • organizacja (w zależności od potrzeb) konferencji prasowych, wyjazdów studyjnych i wywiadów
    indywidualnych

Warsztaty i wykłady o sposobach działań promocyjnych

  • wolnościowa promocja czytelnictwa – metody i formy

  • organizacja i promocja wydarzeń społecznych i kulturalnych, do których inspirację stanowią książki

  • promocja czytelnictwa – metody pracy w różnych grupach; wiekowych, wielopokoleniowych, defawoyzowanych społecznie

  • warsztaty „na u/wagę” ” – dostosowane do indywidualnych potrzeb zamawiających

Jesteś zainteresowany/a?

MASZ POMYSŁ Z KTÓREGO REALIZACJĄ MOŻEMY CI POMÓC?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI