Public relations
kreowanie wizerunku twórców książek, instytucji (wydawnictw i stowarzyszeń)
opracowywanie i powadzenie kampanii promocyjnych jednej książki
prowadzenie kampanii informacyjnych, społecznych, edukacyjnych
doradztwo w dziedzinie nawiązywania relacji i komunikacji
Opieka literacka
ocena jakości i potencjału książki
rekomendacje w wydawnictwie
negocjowanie umów i kontraktów w imieniu autora
organizacja spotkań autorskich i tras promocyjnych
sekretarzowanie
Public relations wydarzeń książkowych
opracowywanie koncepcji i prowadzenie kampanii promocyjnych wydarzeń książkowych
organizacja spotkań autorskich, promocji książki, prezentacji, interakcji międzyludzkich, festiwali
kreowanie wizerunku twórców książek oraz organizowanie spotkań z czytelnikami
przygotowywanie i dystrybucja materiałów promocyjnych w prasie i Internecie
socjologiczne badania sondażowe i monitorowanie efektów prowadzonych działań
pozyskiwanie partnerów i sponsorów
sprzedaż książek
Organizacja wydarzeń książkowych
opracowanie koncepcji (spotkania, inventy, premiery, warsztaty, akcje plenerowe, interakcje
międzyludzkie, pokazy, wspólne czytania, festiwale )pozyskanie partnerów i podwykonawców
zapewnienie zaplecza technicznego
dokumentacja fotograficzna i filmowa
sprzedaż książek
promocja
Reklama
– opracowywanie strategii reklamowej ściśle zintegrowanej z działaniami public relations
– koordynacja współpracy twórców zaangażowanych w powstanie kampanii reklamowych, z
mediami i właścicielami nośników reklam (lokalnymi, regionalnymi i ogólnopolskimi)
– zapewnienie zaplecza technicznego dla realizacji kampanii
– realizacja kampanii reklamowych
Kampanie w internecie
realizacja kampanii promocyjnych w Internecie
działania w mediach społecznościowych; facebook, instagram, twitter
prowadzenie blogów i grup dyskusyjnych
kontakty z blogerami i influencerami oraz inicjatorami oddolnych działań czytelniczych
organizacja i prowadzenie konkursów
bieżąca informacja na stronie internetowej agencji
Content marketing
pisanie tekstów; not i recenzji książkowych, relacji z wydarzeń literackich
blogi, twitter, instagram
materiały audio
sesje fotograficzne
sprzedaż książek
promocja
Kontakty z mediami
przygotowywanie merytoryczne i graficzne materiałów informacyjnych i promocyjnych oraz ich
dystrybucjaorganizacja (w zależności od potrzeb) konferencji prasowych, wyjazdów studyjnych i wywiadów
indywidualnych
Warsztaty i wykłady o sposobach działań promocyjnych
wolnościowa promocja czytelnictwa – metody i formy
organizacja i promocja wydarzeń społecznych i kulturalnych, do których inspirację stanowią książki
promocja czytelnictwa – metody pracy w różnych grupach; wiekowych, wielopokoleniowych, defawoyzowanych społecznie
warsztaty „na u/wagę” ” – dostosowane do indywidualnych potrzeb zamawiających